Lees of schrijf hier uw 'officiële' ervaringen met Wellness Center de Bronsbergen - Zutphen

Door de kleinschaligheid, gastvrijheid en hoge kwaliteit in combinatie met persoonlijke aandacht is elk bezoek aan Wellness Center de Bronsbergen een ultieme ervaring van ontspanning, culinair genieten en beauty.
Plaats reactie
Marco
Site Admin

Lees of schrijf hier uw 'officiële' ervaringen met Wellness Center de Bronsbergen - Zutphen

Bericht door Marco »

Alvast bedankt als u hier uw ervaring met Wellness Center de Bronsbergen wilt schrijven. U kunt dat doen door op 'Post reply' te klikken en vervolgens op opslaan te klikken. Nogmaals alvast bedankt! :)

Marco
Site Admin

Re: Reviews / ervaringen met Wellness Center de Bronsbergen - Zutphen

Bericht door Marco »

Hoi iedereen,

Dit is de eerste review :) Sinds de uitbraak van het Corona Virus is het voor regelmatige sauna bezoekers zoals ik enorm afzien dat de sauna nu gesloten is. Zeker als je ook nog eens gewent bent om gemiddeld 3 keer per week te gaan. Voor mij is een saunabezoek niet alleen even een rust moment, maar ook het trainen en gezond houden van mijn lichaam en het gezellig hebben met andere sauna bezoekers. Juist de kleinschaligheid van deze sauna zorgt ervoor dat je zeker ook leuke sociale contacten gaat krijgen (als je dit uiteraard ook zelf wilt).

Tuurlijk hopen we dat de sauna's snel weer open kunnen maar tot die tijd kunnen we misschien via dit forum contact houden en ook eventueel overleggen hoe we de sauna's misschien met ons allen kunnen ondersteunen.

Normaal gesproken ga ik zeer regelmatig naar het Wellness Center de Bronsbergen. Ik vind deze sauna één van de fijnste sauna's die actief zijn in Nederland vanwege dat het allemaal niet zo massaal is terwijl je verder wel alle faciliteiten hebt die een andere grotere sauna's ook hebben. De medewerkers zijn daarnaast ook nog eens erg vriendelijk en kennen je zelfs ook persoonlijk als je wat vaker komt.

Groetjes,

Marco uit Vorden

Plaats reactie